donderdag 1 juli 2010

fier om meter en peter te zijn van 2 super kindjes

Terwijl Werner van een voormiddagje motorrijden genootsamen met wat kameraden ben ik even bij Giel in
het ziekenhuis geweest.
Hij ziet er beter uit en is ook veel actiever wat toch wel een pak van mijn hart is. Zo'n ventje zo zien liggen daar breekt mijn toekomstig moederhart toch wel van.

samen wat spelletjes spelen, kleuren, videospelletjes spelen en met monstertrucks rijden en natuurlijk ook de eeuwig redding, zeker voor een kind in het ziekenhuis, tekenfilmkes kijken.
Wel grappig ik krijg een up to date van de bestaande tekenfilmkes van nu zoals Super Harry ofzo iets, iets met een tovenaar en ook een

monstertruck tekenfilmke :-)
Wat later is het mijn beurt en mag ik uitleggenaan Giel hoe Basie en Adriaan in elkaar zit en wie de boeven zijn en wie de goeie.
Dat hij maar snel weer thuis is.



In de namiddag zijn we heel even in Hasselt geweest en hebben we wat spullen in de solden gekocht en daarna hebben we nog een leuke avond gehad met Kaat



Geen opmerkingen:

Een reactie posten