maandag 19 juli 2010

bijna 24 weken zwanger

Ondertussen bij 24 weken zwanger.
Nog een weekje en ik mag terug op controle. Ben zo benieuwd om hem nog eens te zien.

Ik weet dat ik niet mag klagen en dat mijn zwangerschap redelijk verloopt maar ik begin toch wel wat last te krijgen van kwaaltjes.
Branderig maagzuur wat heel vervelend is net of je slokdarm de hele tijd in brand staat. (wat moeten die kindjes met reflux wel constant voelen)
Mijn rug begint stilaan ook wel vaker pijn te doen zeker als ik lang achter de computer moet zitten.
En ik begin ook wat last te krijgen 's avonds van mijn bekken vooral bij het stappen.
Ik geraak meestal de nacht niet meer door zonder te moeten gaan plassen :-)
Mijne buik begint nu echt wel dik te worden

maar ja dat hoort er allemaal bij ...
en we nemen het er graag bij zeker ( alle ja :-) )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten