zaterdag 10 juli 2010

Bedankt schoonmama

Ons behangpapier !
Mensen die bij ons thuis zijn geweest zullen ons wel al meerdere malen horen zagen en klagen hebben voor ons fantastisch behangpapier.

Ongeveer 2 jaar geleden beslist om één muur in de living te behangen. Papiertje gekozen (eerder Werner zijn keus) en mijn schoonmoeder is komen behangen. ( zij = jaren ervaring wij = nog nooit niet gedaan dus ons keus was snel gemaakt, zeker aangezien het niet al te goedkoop papiertje was)
Alles viel mee, ook het resultaat was goed. Ik ben niet zo gemakkelijk in keuzes maken qua inrichting enzo maar ik moet zeggen het zag er goed uit.

Tot een paar maanden later er witte lijntjes verschenen tussen de verschillende banen behangpapier. Tja gek dachten we even wat bijkleuren met een grijs potloodje dus viel al wat minder op.
Maar in de maanden die volgende werd het alleen maar erger en erger. Kleine streepjes werden dikke witte lijnen en alles kwam opeens ook los. (nogtans werd de goede lijm gebruikt)

In de winkel konden er geen verklaring geven want ze hadden nu eenmaal nog nooit geen klachten ontvangen over dat papier.

Volk die bij ons thuis kwam vroeg geregeld amaai hoe hebben jullie dat gedaan zo van die lijntjes tussen jullie behang dat moet toch wel wat werk geweest zijn :-) .... jaja ...
Nu die lijntje daar let je zelf minder op maar het feit dat je 2 keer in de week verschillende banen behang terug moet aanlijmen was ik toch wat beu.

(op deze foto kan je de lijntjes wat zien lopen)


Dus wij een paar weken geleden terug naar de winkel nieuw behangpapier gekocht (terug werner zijn keus want ik kan echt niet kiezen) en gisteren opnieuw behangen. (bedankt schoonmama)
En nu maar bang afwachten.
Komen ze of komen ze niet ? .... de witte lijntjes

Wij hopen allesinds van niet anders wordt behangpapier voor de rest van mijn leven verbannen hoe graag ik ook een accent muurtje zie.


(het resultaat)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten