zaterdag 10 juli 2010

pff

Gisteren gingen we er eens goed invliegen en verder werken aan de kinderkamer en de badkamer. We hebben ons best gedaan. Maar de warmte, boven is het echt niet te doen bij ons, zorgde ervoor dat we voor geen meter vooruit geraakten.

Mijn humeur kon er zeker al niet tegen met gevolg dat ik behoorlijk wat gezaagd heb :-) ocharme mijn ventje. Kwam het alleen door de warmte of nu echt wel door de zwangerschap ? Ohwel ik denk beiden :-)
Iedere week krijg ik een mailtje van kind en gezin om me even te updaten hoeveel de baby ontwikkeld is maar ook wat die zwangerschap met mij doet. Wel gemakkelijk hoor ik kan gewoon alles de schuld geven van mijn zwangerschap. Toch een positief punt van zwanger zijn :-)

Maar oke zoals ik al zei we hebben ons best gedaan. Toch wat profielen en gyproc gezet, werner de elektriciteit getrokken in de badkamer, zuchten en puffen en zagen zagen zagen.

Dan maar gordijnen gaan bestellen voor de living en de kinderkamer (met de hoop dat die de warmte buiten gaan houden in de toekomst), stopcontacten en schakelaars gaan halen en als slot van de dag lekker gaan uit eten.

Alhoewel uit eten gaan tegenwoordig niet zo leuk is. Ik mag nu eenmaal bepaalde dingen niet meer eten (omwille van het niet immuun zijn van ... en omwille van besmettingsgevaar van ... pff) maar sommige dingen smaken me gewoon niet of zorgen ervoor dat mijn maag in de knoop komt te liggen. Vaak is het ook gewoon veel te veel en krijg ik nog niet eens de helft op wat ik dan heel zonde van het geld vind en van het lekkere eten.

Het enige waar ik nooit geen last van heb is snoep, chips, chocolade, ijsjes en nog van al die lekkere maar toch zooooo ongezonde dingen :-)
Maar aangezien ik nu eenmaal moet zorgen voor een evenwichtige maaltijd moet ik ook af en toe iets anders eten :-)
Gelukkige smaakt fruit en rauwkost me ook nog altijd heel goed. Zeker met die warmte is het enige waar ik elke dag zin in heb.
Dus heb ik me gewoon een lekker slaatje besteld met de vraag om het extra goed te wassen en het heeft me echt gewoon super gesmaakt. Met een merci aan de kok :-)

Thuis gekomen toch nog even in actie geschoten. Terwijl Werner naar de vergadering is geweest nog alles wat gepoetst en opgruimd. Om daarna toch maar moe en met redelijk wat krampen in mijn bed gekropen. Om niet te kunnen slapen door, voor de eerste keer, de warmte die boven ging maar ook vooral omdat de baby die ik de ganse dag niet gevoeld heb me weer eens goed aan het stampen was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten