zaterdag 2 april 2011

Welkenraedt (2011)


Ik had terloops eens laten horen dat ik 'de nieuwe' van Yevgueni wel nog eens zou willen gaan kopen. Mijn ventje kwam eergisteren met een leuk pakje aangezet en inderdaad 'de nieuwe' zat erin.

alhoewel we al af en toe wel eens iets via itunes hebben gekocht blijven we toch de 'gewone' cd's kopen.
Oke je moet er wat plaats voor hebben want onze cd schuiven zitten al propvol maar toch
het doosje open doen, de hoes bekijken en dan natuurlijk het boekje doorbladeren. (wat bij Vlaamse artiesten meestal wel de moeite is) blijft super.
natuurlijk laad ik hem ook via itunes zodat ik hem ook op mijn ipod kan zetten

nu over 'de nieuwe' de hoes vind ik wat tegenvallen maar oke het is de inhoudt die telt
Aangezien ik vaak wel meerdere luistersessies nodig heb voor ik een cd kan waarderen kan ik toch dit al zeggen
er staan volgens mij iets te veel trage, rustige nummers op maar er staan ook een paar heel leuke nummers op

zoals dit
http://www.youtube.com/watch?v=MwfVaKL18S0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten