zaterdag 2 april 2011

Costa Rica



Het is al een jaar geleden niet te geloven
Een jaar geleden dat we op reis waren in Costa Rica ! PURA VIDA
Zo zalige reis
Een jaar geleden dat ik net ontdekte dat ik zwanger was
een jaar geleden dat ik elke morgen misselijk werd om te zien hoe Werner de costa ricaanse ontbijtjes naar binnen speelden terwijl ik enkel wat fruit en water binnen kreeg.
Een jaar geleden dat ik van elk geurend kraampje op de weg moest braken (of toch bijna)
Maar toch het was een super reis vol mooie natuur en prachtig weer.
Misschien wil ik er ooit wel eens terug

Een jaar geleden dat wil dus ook zeggen dat ik dringend mijn fotoboek van Costa Rica moet maken
Ahwel deze week wil ik er werk van maken ! We gaan er voor !













5 opmerkingen:

  1. dank u er komen er binnenkort nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze week het fotoboekje in orde??? ik kijk er naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, nu moet ik terugdenken aan onze tijd in Vietnam, ondertussen al 5 jaar geleden!

    Al een reis met Finn gepland?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor in september gaan we 3 weken rondtrekken. West kust van Amerika en verschillende nationale parken bezoeken

    we kijken er al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen