zaterdag 26 maart 2011

Fietskar








Lang getwijfeld of we een fietskar gingen kopen of niet
en gaan we een kopen voor 1 kindje of 2 ?
tja als je er nog niet uit bent hoeveel kinderen je wilt is dat wel moeilijk.

Werner hakte de knoop door en kwam aangezet met een kar voor 2 :-)
We zijn dan ook onmiddellijk met het mooie weer richting Hasselt markt gefietst! groenten en fruit gekocht voor Finn zijn papjes :-)
OP een terrasje zijn groetenpap gegeven en nog even een winkel gedaan en een broodje gegeten.
Om daarna naar huis te fietsen.
Finn die vond het allemaal goed tijdens het rijden viel hij al snel in slaap.

Dat het maar snel terug mooi weer is.

5 opmerkingen:

  1. Wij hebben dezelfde maar dan voor 1 en hebben er echt al veel deugd van gehad. Vind het vooral gemakkelijke dat je nog zoveel plaats hebt om ander gerief mee te nemen, naar het strand of naar de supermarkt. En leuk pakje met die appeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ja wij hebben ook veel getwijfeld 1 of 2 maar hier komt er waarschijnlijk wel een 2de kindje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog Pam, ik dacht al dat ik Hasselt herkende. Wij hebben onze fietskar vandaag ook al bovengehaald, voor 2 kindjes. Zo grappig terwijl ik je blog doorlas zag ik wel wat gelijkenissen. Onze zoontjes zijn bijna even oud, ik heb al dezelfde kleertjes gezien. Mijn zoontje is ook 7 dagen te laat gekomen. Onze mannen zijn triatleten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi leuk ! van waar ben je ergens ?
    alle dan wat dezelfde smaak van kleertjes :-)

    nu alleen nog leren naaien hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben van Wilsele (Leuven). Het naaien doe ik ook nog niet lang maar wel gebeten door de microbe. Naar het patroon zijn enkele leden van ons stiksel al op zoek geweest en zo via internet nog moeilijk te bestellen. Ik kan altijd eens proberen in te scannen van mijn patroon. Ik weet wel niet of dat lukt. Wat ook misschien een optie is. Woensdag 6 april is het Stoffenspektakel in Hasselt, in Leuven staan daar kraampjes met oude exemplaren van boekjes. Je vind ook wel soortgelijke patronen om zelf te tekenen o.a http://madamezsazsa.blogspot.com/2010/05/3-de-basis.html en hier http://www.tantehilde.be/wrdprss/?page_id=350

    BeantwoordenVerwijderen