woensdag 1 december 2010

FINN

Ondertussen is Finn 2 weken oud!
2 weken geleden al dat ik daar lag af te zien :-)

Ik zou die 6 u pijnlijke weeën direct opnieuw willen doen als ik de tijd na de bevalling maar pijnloos kon doormaken.
De periode in de het ziekenhuis was een hel! Ik kon niet mijn bed uit, ik zweette me kapot, ik had koorts die maar niet weg ging, Finn was heel moeilijk want hij wou niet drinken aan de borst waardoor hij natuurlijk honger had, vroedvrouwen die tegenstrijdige dingen zeggen en die dingen proberen te pushen, nachten met echt geen enkele minuut slaap, pff
Ik was dan ook super tevreden dat ik naar huis kon na 5 dagen. Nog steeds met koorts weliswaar maar thuis ging alles beter worden.
Dat werd het ook toch zeker voor Finn. We starten met kolven zodat hij genoeg kon eten (maar toch de borstvoeding kon krijgen)
Happy Finn !

Mama had wat minder geluk. ze bleef maar pijn hebben en slecht uit de voeten kunnen. Nu bleek dat de keizersnede fel ontstoken was. Dan maar naar de dokter voor antibiotica maar jammer genoeg was dit al te laat en is de wonde open gegaan met als gevolg veel etter.
Dan maar naar spoed!
De wonde moest terug wat open gemaakt worden en 2 keer per dag moet er een wiek in gestoken worden om de etter eruit te kunnen laten.

Alle het kan alleen maar beteren nu !
op naar zondag dan is het babyborrel










3 opmerkingen:

  1. amai, pam, wat een verhaal, en er toch zo stralend uitzien op de foto's... da's de invloed van finn, ongetwijfeld... tof hé, mama zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik durf eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo afgezien heb als die 2 weken na de bevalling
    Gelukkig is het nu allemaal aan het beteren.
    Ik had nog liever 6 uur weeën langer gehad dan al die miserie achteraf maar ja
    inderdaad Finn maakt alles goed
    Het is super om mama te zijn een heel apart gevoel !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jawadde zeg, wieken en toestanden, man man, ben blij te horen dat je aan de beterhand bent! en dat je een superleuk bazeke hebt natuurlijk! proficiat aan jou en werner en finn, welkom op de wereld

    BeantwoordenVerwijderen