donderdag 23 september 2010

Nu nog draaien

Gisteren had ik terug een afspraak om onze zoon nog eens te bewonderen.
Ik vind het wel raar hoe groter hij wordt hoe minder zichtbaarder alles wordt op die echo's en hoe moeilijker ik zelf alles kan onderscheiden.

pff ik begin toch enorm uit te kijken om hem eens 'in het echt' te zien :-)
Nog maar even geduld misschien.

Ik heb ook wel nog wat tijd nodig.
We moeten nog wat spullen gaan aanschaffen en de kaartjes en doopsuiker zijn ook niet niet af.
Zal maar eens beginnen met alles te bestellen.

Blijkbaar heeft meneer ook nog wat tijd nodig want hij ligt gewoon dwars in mijne buik. Hoofd in mijn rechterzij, kont in mijn linkerzij en zijn voeten die bengelen ergens vanonder en wees gerust die voel ik meer dan goed zitten.

Nu maar hopen dat meneer nog zin heeft om stilaan te draaien.
Anders wordt het een keizersneden en dat wou ik toch liever vermijden.

maar ja alles voor de goede zaak zeker :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten