donderdag 23 september 2010

goed zot !

Toen Werner zich liet overhalen om deel te nemen aan een kwart triathlon had ik zo iets van ' Gij zijt goed zot'
Je moet namelijk weten dat werner niet graag zwemt en ook niet graag loopt dus dan blijft er eigenlijk alleen maar fietsen over. Kan je even goed een fietswedstrijd mee doen.

Maar ja je kent mannen he. ze gingen eens bewijzen dat zij dat ook konden.

Wat doet een mens die zich voor zo'n zottigheid laat overhalen dan? Trainen, Trainen en Trainen

De een al wat meer dan de andere. Werner behoort zeker tot de groep van de andere :-)

Nu ik moet zeggen hij heeft zijn best gedaan. 4 keer gaan zwemmen, verschillende keren gaan lopen en dan geregeld met de fiets gaan werken.
Ik hield mijn hart al vast (zeker voor het zwemgedeelte) zo een kilometer in open,koud water.

Maar mijn ventje heeft het er super vanaf gebracht !
En ik ben super fier op hem !
zo zie je maar met karakter kom je ook ver !














Geen opmerkingen:

Een reactie posten