zondag 13 juni 2010

nog steeds niet doorgedrongen

18 weken zwanger, iets meer zelfs al. Ik kan het nog steeds niet zo goed vatten.
Ik voel nog niets (jammer genoeg) maar ik begin het m
eer en meer te zien.
Mijn buik (niet allen mijn buik) groeit, mijn broeken zijn te klein
pff eigenlijk voel ik me vooral wat dik ! ( al krijg ik daar negatieve reacties op but he that's the way I feel)

Maar ik heb mijn ventje beloofd om positief te denken. De Baby voelt de vibes namelijk :-)
Dat lukt vandaag redelijk goed tot ik in de winkel sta op zoek naar een zwangerschapsbroek ( al voor de 3de keer)
Weer niets ... Ik mag me dan wel dik voelen maar maat XL en L dat hoef ik nog niet :-)
Zijn er nu echt geen dingen in mijn maat te vinden die ik dan ook nog eens mooi vind en betaalbaar :-)

maar allé positive thinking
deze week dan maar eens verder zoeken ...
gelukkig kan ik nog in mijn kleedjes














3 opmerkingen: