zondag 12 augustus 2012

Vogezen

weekendje Vogezen
wat een gejaag, alles klaar maken, verjaardagsfeestje Giel, Finn weg brengen, alles inladen, en vertrekken. Je zou voor minder vergeten dat je vandaag 12 jaar samen zijt met je ventje :-) Op weg naar de Vogezen kwam ik tot het besef, gelukkig hij ook. Ik had het me nochtans zo voorgenomen het dit jaar niet te vergeten, gelukkig hij ook :-)

Op weg naar de vogezen kom je ook nog wel meer tot het besef van dingen zoals het feit dat het eigenlijk de eerste keer is dat we een weekend met ons 2 weg waren. Ja echt ??? Gek ik dacht nochtans van niet.
Tja dan toch
zowel hij als ik zijn al alleen weg geweest hij gaan snowboarden en ik naar Londen, allebei ook met het werk op kamp
en de ontelbare keren dat hij al bij moeke gaan slapen is of bij de peetjes
Misschien vandaar het gevoel
allé en ik maar iedereen op weekend sturen zonder kids :-)

Het was allesinds zalig ! lekker ontbijten in het zonnetje op het terras. 10 keer sterven bij de beklimming naar de B&B (WTF met stukken van boven de 20 %) en dan ook nog eens 10 keer sterven met die terug naar beneden te rijden.
Pff daar blijf ik het toch moeilijk mee hebben. Als ik zo mijn kilometriek (zoals wij dat zeggen) naar de 70 zie stijgen dan verkrampen mijn spieren en krullen mijn tenen al samen.
Maar alle ik heb het toch overleefd.

Zalige B&B met wat gekke hollanders (maar hoe kan het ook anders)
Zeker een aanrader om daar eens te overnachten als je in de buurt bent. Ook super lekker eten dat ze er klaar maken! Ja ook vegetarisch!
http://www.goutte-a-goutte.com/









Geen opmerkingen:

Een reactie posten