zaterdag 21 juli 2012

Dream dream dream ....

Nood aan vakantie :-)
Ik durf het bijna niet te zeggen want we zijn pas een weekje in juni weg geweest. 
Maar toch ! 
Is het de aanhoudende regen ? waarschijnlijk wel voor een deel. Of is het gewoon een lichte verslaving ? Zeer zeker ! 

Ook al snappen sommige mensen niet echt het nut van vakantie: te veel chaos, te duur voor wat het is, teveel gedoe, niet te doen met kinderen 
I just love it ! 

Oke de manier waarop wij op vakantie willen gaan is niet altijd makkelijk met Finn en gelukkige vervalt mijn gestructureerde kop nu eenmaal ik de deur van mijn werk achter me dichttrek. (ook al moet ik toegeven dat dat wel getraind is geweest door mijn hubby)

En ik geef toe misschien was ons huis wel al afgewerkt geweest als we de centen daar aan hadden besteed ofwel had ik nu een mega grote kleerkast vol schoenen en kleedjes :-) (heel aanlokkelijk)  of misschien wel mijn eigen fotostudio (droom droom :-) )
Maar ik zou het niet willen inruilen !

daarom heb ik ook nog wel een verlanglijstje klaar liggen :-)

Canada

Ijsland

Noorwegen

Australië

Patagonië 

en nog wel wat dingen maar laten we hier al eens mee beginnen :-)



3 opmerkingen:

  1. en ik wil al zooooo lang naar blankenberge, maar nee da is te ver :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Canada is hier ook de grote favoriet. Zodra thuis alles af is stoppen we de kids in ene mobilhome en zijn we weg voor twee maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super
    zo willen wij Australië doen voor 3 maand met een camper
    zalig he zo dromen

    BeantwoordenVerwijderen