maandag 15 augustus 2011

almost







5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's.
    Succes met de bevalling.
    Hopelijk duurt het nu niet meer te lang zodat je dat heerlijke warme lijfje op dat van jouw kan voelen. Zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi is een collega van mij :-) maar ik hoop inderdaad dat het voor haar niet te lang meer duurt dat ze van haar kindje kan genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pam, mooie foto's knap! Het patroon van de hoodie is echt wel leuk heb al mooie exemplaren zien verschijnen,http://www.etsy.com/listing/62855827/urban-unisex-hoodie-pattern-and-tutorial Ben je al aan het stikken begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb een machine :-)
    de tijd ontbreekt voorlopig
    de lessen die ik wou volgen zitten vol en en andere cursus is op een dag dat ik niet kan :-(
    zo naaiclubje in de buurt die je wat dingen zou leren zou leuk zijn maar ja we zien wel
    wil eens beginnen met een slabje voor een vriendin en voor finn zijn verjaardag wil ik een vlaggenlijn maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon doen! er zelf aan beginnen, heb nooit stikles gevolgd en ben begonnen met makkelijke dingen en zo stap voor stap vooruit. JE vind heel veel duidelijke handleidingen op het internet. Succes

    BeantwoordenVerwijderen